ZNALAZLEM TO MIEJSCE !! // I FOUND THIS PLACE !!


Kilka miesięcy temu (jeszcze przed przylotem do Australii) nakręcając się na wyjazd i oglądając zdjęcia z Sydney znalazłem jedno, które wyjątkowo mnie urzekło. Od tamtej pory stanowiło jedno z moich ulubionych zdjęć z tego słonecznego miasta :). Nie wiedziałem jednak kompletnie gdzie jest to miejsce, bo pięknych, kameralnych plaż z widokiem na centrum miasta w oddali jest tutaj trochę. Po 2 miesiącach pobytu, właściwie przypadkiem, w trakcie kolejnej weekendowej wycieczki po najbardziej urokliwych zakątkach Sydney stanąłem dokładnie w tym samym miejscu, skąd było zrobione tamto zdjęcie i zamarłem z wrażenia :). Zrobiłem bardzo podobną fotę (uważam nawet, że lepszą 😉 ). Wklejam tutaj mix obu zdjęć – oryginalnego i tego wykonanego przeze mnie.



ENGLISH:

A few months ago (before arrival in Australia) while watching some pictures from Sydney I found one which particularly captivated me. Since then, it was one of my favorite photos from this sunny city :). Although, I didn’t know where exactly is this place, as there are quite a lot of beautiful and intimate beaches with the view of the city center in the background. After 2 months of being here, just by accident, during one of the weekend tours around the most charming parts of Sydney I stood exactly in the same place where this picture was taken and I froze with shock :). I took a very similar one (I believe mine is even better;)). I’m putting here mix of these two pics – the original and the one taken by me.

 

Camp Cove. Source (bottom picture): http://en.wikipedia.org/wiki/Watsons_Bay,_New_South_Wales

 

Leave a Reply

